Як вкласти Excel файл у презентацію?

У PowerPoint виберіть слайд, на який потрібно вставити скопійовані дані аркуша. На вкладці Головна натисніть стрілку під кнопкою Вставити та виберіть пункт Спеціальна вставка. У вікні Спеціальна вставка встановіть перемикач Зв'язати, а потім у полі Як виберіть Лист Microsoft Excel.

На слайди PowerPoint можна впроваджувати таблиці та листи з Excel.

  1. У Excel виділіть комірки, які хочете скопіювати, за допомогою перетягування.
  2. Клацніть правою кнопкою миші та виберіть команду Копіювати.
  3. У презентації PowerPoint клацніть правою кнопкою миші та виберіть потрібні параметри вставки:

У PowerPoint виберіть слайд, на який потрібно додати файл, а потім виберіть "Вставити > об'єкт". У вікні Вставка об'єкта виберіть команду Створити з файлу, а потім вкажіть шлях до PDF-файлу або натисніть кнопку Огляд, знайдіть PDF-файл та натисніть кнопку ОК. В результаті PDF-файл додається в файл презентації.

Виберіть слайд, до якого потрібно додати таблицю. На вкладці Вставка натисніть кнопку Таблиця. У сітці за допомогою миші виберіть потрібну кількість рядків та стовпців. На слайд буде додано порожню таблиця.