Як увімкнути ключову фразу

Ключові фрази — націлення, за яким реклама налаштовується на гарячу аудиторію. Оголошення бачать користувачі з конкретним, сформованим запитом. Наприклад, ті, хто хоче купити пилосос, замовити індійську їжу чи зняти залу під корпоратив.

1. Знайдіть нові варіанти ключових слів

  1. Увійдіть до облікового запису Google Реклами. Примітка. …
  2. Натисніть піктограму інструментів , а потім у розділі "Планування" виберіть Планувальник ключових слів.
  3. Натисніть Знайти нові ключові слова.
  4. Далі є два варіанти дій: …
  5. Натисніть Показати результати.

Що таке ключове слово Ключова фраза – це слово або словосполучення, що описує вміст сторінки сайту. Пошуковий запит, який користувачі вводять у рядок пошукової системи з метою знаходження релевантних сторінок, також називається ключовим.