Якщо iPhone чи iPad не підключається до мережі Wi-Fi
- Переконайтеся, що маршрутизатор увімкнено і пристрій знаходиться в зоні дії.
- Переконайтеся, що Wi-Fi увімкнено і мережа відображається …
- Якщо з'явиться запит, введіть пароль Wi-Fi. …
- Перевірка наявності проблем із мережею Wi-Fi. …
- Перевірка кабелів та підключень …
- Перезапуск
Як увімкнути мобільний (стільниковий) інтернет на iPhone або iPad Зайдіть до «Налаштування» та виберіть розділ «Стільниковий зв'язок». Торкніться повзунка праворуч від напису «Стільникові дані» — він стане зеленим, а праворуч від назви оператора з'явиться буква «Е» або слово GPRS. Ми щойно вийшли до Мережі!
Виберіть "Налаштування» > «Стільниковий зв'язок», потім увімкніть або вимкніть параметр «Стільникові дані» для будь-яких програм (наприклад, Карти) або служб (наприклад, Допомога Wi-Fi), які можуть використовувати стільникові дані. Коли ці параметри вимкнуто, iPhone використовує лише мережу Wi-Fi.